|
Inscription à la newsletter
terra corsa à i corsi: sculunisazione
GRAND JEU, UN PLAT DE LASAGNE A GAGNER
|
Accueil
>
Forum
>
forum di scambiu d'idee è d'infurmazione .Hè dumandatu à i participanti di rispetassi ancu se ùn so micca d'accunsentu .
Débat avec toutes les listes candidates aux territoriales de 2010 : lundi 15 février, Università di Corsica, 16 heures, Amphithéatre Landry Ghjuventù Paolina
En raison des évènements tragiques survenus la semaine dernière, le débat avec toutes les listes candidates aux territoriales de 2010, organisé par le syndicat étudiant Ghjuventù Paolina, initialement prévu le lundi 8 février a été décalé au lundi 15 février (16 heures, amphi Landry de la gfac de droit). Nous rappelons que ce débat concerne la demande de :
- 100 € mensuels supplémentaires pour tous les étudiants boursiers de l’Université de Corse, en aide directe de la Collectivité Territoriale de Corse. - L’obtention de 7 contrats doctoraux et de 2 contrats postdoctoraux en plus pour l’Université de Corse, et ce, dès cette année afin de développer la recherche. Nous demandons à tous les étudiants de l’Université de Corse d’assister à ce débat dont l’issue décidera d’une partie de leur avenir. Depuis deux ans, vous nous avez permis de devenir le syndicat majoritaire de l’Université de Corse en nous accordant massivement votre confiance. Nous ne vous cachons pas que cet état de fait nous a permis d’avoir plus d’impact et d’obtenir des réunions avec les politiques beaucoup plus rapidement. En vous remerciant de nous accorder votre confiance, nous invitons toute la communauté estudiantine à se mobiliser en nombre une fois de plus le mardi 16 février lors des élections des conseils centraux de l’Université afin de nous permettre de vous défendre et de vous représenter de la meilleure des façons. Vous pouvez consulter notre programme sur le site : www.icreativ.com/gp2010/ Ghjuventù Paolina Strada diritta è core in fronte… Ca alors
Donc celui qui vous offrira ce que vous demandez aura grace a vos yeux????
estrimei
Strada diritta è core in fronte…e lingua frencese !
a prussima volta , u vostru cummunicatu , fatellu in inglese , cusi puerete auprà a parulla 'lobby'. un he quessa , so che vo pruvate a fà? ' campi mi e a figliola di Curneriu ' he a vostra manera di pensà ? u Populu un s'affetta micca! golden boy
Hé cusi l'affare, aghju bisognu di cambia u mio scotter ,fa una dumanda per mé .
simu fritti
quessa allora si po dumanda soli a a CTC ,ho ho ho!!! aspetta u pocu. aghju parechji amichi c'anu bisognu ,i posu fa vuta.....
aioli
Ghjuventù paolina o CGT ? Un debatitu per l'avvene ? Quandu leghju : 'Nous rappelons que ce débat concerne la demande de :
- 100 € mensuels supplémentaires pour tous les étudiants boursiers de l’Université de Corse, en aide directe de la Collectivité Territoriale de Corse. - L’obtention de 7 contrats doctoraux et de 2 contrats postdoctoraux en plus pour l’Université de Corse, et ce, dès cette année afin de développer la recherche. Nous demandons à tous les étudiants de l’Université de Corse d’assister à ce débat dont l’issue [décidera d’une partie de leur avenir. ' In cunclusione, eiu - chjamatemi Fanfan Vendasi o PAulu Giacobbi per esempiu - vi prumettu un'impiegu à u cunsigliu generale. Vi paghemu à creditu una vittura è ogni sabatu duie buttiglie in qualunque stabbilimentu di notte di Corsica. Oui, nous avons les moyens de vous donner un autre avenir. De plus pour vos élections du 16 février, nous vous préparons une valise avec 50.000 euros vous aidant à acheter les réticents ou les abstentionnistes. Megliu, sè vo vulete andà à fà i vostri studii in cuntinente, vi paghemu un studio in Aix , Nizza o Parigi. Eviva a lotta è a tratichjina Esteban SALDANA
Bona sera,
Faciu parte di sti famosi 'vigliacchi', vinduti, clanisti (n'avete d'altri?) ch'è vo site in traccia di discrive cù sti termini cusì piacevule per noi. Hè u mo nome è a mo casata quì sopra. È v'invitu à cullà in Corti per dì mi in faccia è per spone mi i vostri argumenti, s'è vo n'avete... Perchè di vede parechje scimità nantu à un foru, quand'è vo pruvate à sviluppà a ricerca in Corsica è sopratuttu quand'è vo pruvate à mette in postu un sistema di borse più ghjustu da permette à ogni giovannu corsu di fà studii in Corti, vale à dì dà a pussibilità à i più povari d'avè un diploma per fà u travagliu ch'elli averanu sceltu, francamentu, vi dicu ch'è vo parlate senza sapè. U sistema di borse attuale permette à un studiente d'avè à u più 460€ à mese per 9 mesi. Quandu i so parenti toccanu à l'annu menu di 7 300€ !!! Ci sò di più in più studienti in situazione finanziale difficiule. In cummissione suciale di u CROUS, cummissione fatte per aiutà li quand'ellu ci hè un prublema maiò, simu ublicati à ricusà certe dumande postu ch'ellu ùn ci n'hè micca abbastanza soldi. Ci sò di più in più studienti o giovanni corsi chì piantanu i studii perchè ùn ponu stà senza travaglià, è chì travagliu in Corti, ùn ci n'hè micca per ogni studiente. S'è no vulemu campà à l'usu corsu, ci vole chì i nostri giovanni pudessinu fà i so studii, è ind'è noi, per ch'elli pudessinu pretende à ogni travagliu ch'ella abbisogna a nostra sucetà, per pudè fà impresi... Oghje, a sola manera di permette à tutti sti giovanni di cuntinuà à fà i so studii, hè chì i puteri publichi corsi (è micca francesi) l'aiutessinu omancu à livellu di centu euri à mese. S'ella ùn hè micca fatta, una bella parte di i nostri giovanni ùn puderanu più fà studii. S'ella hè què ch'è vo vulete per a Corsica è per a nostra giuventù, cuntinuate à cuntà fole cusì. Ma à mè, mi pare chì a situazione suciale di a giuventù ùn la cunniscite micca allora fate la finì per piacè, o allora date li voi sti soldi. À dilla franca, ch'è no riescissimu o micca à uttene ciò ch'è no dumandemu, ùn hè micca què chì ci hà da fà cambià, simu naziunalisti punta è basta, ma hè un prublema maiò è ch'ellu ci vole à arrigulà in furia, dunque un prublema duv'è no vulemu mette tutti i pulitichi davanti à e so respunsabilità. Ùn v'aghju micca à spiecà quì tutte e ragione di ciò ch'è no femu, ùn n'avete ch'à cullà à u dibattitu di luni, cusì puderete piglià cuscenza di a situazione suciale corsa più chè pessima. Per fà la corta dopu à ste piccule spiecazione, invece di dì n'importa chè, aprite l'ochji è per piacè, piantate e vostre scimità, fate dunque voi s'è vo site cusì forti è fate mi sapè ciò ch'è v'avete fattu di cusì straurdinariu, è sopratuttu, basta i bistemii. Esteban SALDANA
Aghju sminticatu, u mo indirizzu mail cusì mi puderete risponde :
ghisonesi@gmail.com È per compie, ùn cumunichemu micca sempre in lingua corsa postu chì, peccatu ma verità, u corsu ùn hè più capitu da tutti, sopratuttu ind'è i giovanni. È nanzu di dà lezziò nantu à a lingua, per piacè, fate u sforzu d'amparà à scrive perchè ùn hè micca difficiule, si scrive cum'ella si parla dunque... Ciò ch'è no femu ùn la femu micca per noi ma per i giovanni corsi è per a Corsica. È quand'è no dimu 'Nous demandons à tous les étudiants de l’Université de Corse d’assister à ce débat dont l’issue décidera d’une partie de leur avenir', torna quì, peccatu ma verità, una bella parte di i studienti corsi ùn sò micca ricchi è sò in una situazione più chè difficiule, dunque iè, s'è ùn riescimu micca à uttene què da tutti i pulitichi serà assai assai difficiule per una bella parte di a giuventù corsa di fà studii. È ùn vi parlemu mancu di a ricerca. À bona sera. Strada diritta è core in fronte. sbanditu
O amicu, pudimiu sempre capì e primure d'una lotta studientina.Di dumandà hè legitu. Si pò capisce ch'ellu ci sia tanti studienti in situazione pessima, d'un puntu di vista finanziariu. Và bè. Sin'à quì tutt'ognunu sera d'accunsentu. Ciò chì scumoda pare ch'ellu sia d'invità i candidati à un'elezzione rivindichendu punti precisi cum'è vo a fate. Chì v'anu da risponde ? 'Vulite 100 euros? ''vulite ùn sò quantu posti di ricerca ? '. Qual'hè ch'hà da divvi di nò ? Ma u fattu si stà ch'elle sò rivindicazione di tippu sindicale.
Siamu serii una gria: ete un presidente naziunalistu chè v'ete elettu è chì discute cù Sarko, nò ? Per i posti chè vo vulite, tocca à ellu à dumandà, cù a vostra pressione di sicuru è quella di i corsi. Ma turnendu à st'invitu, sapete bè ch'un puliticu in campagna v'hà da prumette ancu a luna. L'interessu hè d'avè una pusizione è un prugramma à prò di u sviluppu di st'università è basta. Un simu micca à 100 eurosnè à 4 posti in più (senza parlà di u fattu chì quì dinù, sò capici certi à avè digià e casate è i nomi ...). ùn' cunfundite micca l'ordine di u ghjornu di e riunione. O hè una reunione generale à nant'à l'avvene di l'Università, cù i pulitichi, è tandu si parla d'una certa manera è di punti generali da acquistà in corsu di mandatura, o ferma solu una reunione di campagna per l'elezzione di ferraghju à l'università. E' tandu ùn ne simu micca à parlà di vigliacchisimu o di restu, solu impreme d'esse chjari in ciò ch'omu dice è in ciò ch'omu face. Chì tandu, ciò ch'omu spera, giovani o vechji, si pò sparte senza dubbiu. estrimei
o Esteba' ,
ti rispondu nantu a u foru chi u cuntrastu he publicu , e u cuntrastu publicu he so ch'ellu c'he di piu ghjuvevulle pè a demucrazia. 'ncu tuttu u rispettu ch'o ti portu , mantengu so ch'aghju scrittu. mi pare chi una dimerchja pulitica di u muvimentu studiente pè un difende che l'interressi d'una categoria (aperta -u mondu studiente he uiversale...-) he un schiaffu sciaccatu a quelli chi hanu vulsutu st'università. avemu vulsutu un università ,per impuntellà un sviluppu di u nostru Paese a prò di u Populu corsu , e in priurità a prò di a ghjuventu ,tutta a ghjuventu corsa (l'universitaria e quilastra ), per difende a lingua -a nostra- , . so numerosi i corsi , chi campanu a straziera. mi seria statu zittu si u cummunicatu era statu piu corsu , piu generosu . e per disgrazia he una pratica chi diventa generale : a chi cunosce u presidente , a chi he bè 'ncu u ministru , a chi cunosce u deputatu e a chi face i s'affari 'ncu u cunsigliu generale o a ctc . o ghjente! un vi scurdate: a chi face , face a sè ! francescu carlotti
L'Universita di Corti hè fata per studià, e micca per fà pulitichella, bastera a CTC
Voi chi pensate esse 'l'avvene' di u nostru paese,u fiorfiore di dumane, fate u vostru duvere di studienti: amparate ! Per svillupà a ricerca in Corsica, ci si vole in primu locu svillupassi u ciarbellu, e e so capacita inteletuale. Certi studienti di Corti hanu sempre vulsutu intervene inde a pulitica di u paese, e sopratuttu per via di i muvimenti naziunalisti, e a sapemu oghje cio ch'elli so divintati, e cio ch'ell hanu fattu dipoi quarant'anni. U Populu Corsu ghjudicarà e purtera a so sanzione di marzu. Eiu pensu che vo site piutostu a a ricerca di soldi e di putere, e quessu un hè u vostru registru. Per che invita tutte e liste , quandu sapemu che i soldi che vo cherite per i vostri pruttètti,so tenute per i raprisententi di u statu francese. Alzattevi ! invece di sta in ghjinocciu a mane tesa per un buccone, sempre pronte a vende u vostru'bigliettinu' a u primu chi vi lampara un patacone. Alora sapete cio chi vi resta a fà, cumprate calqui chiculate, di quale chi piacenu a certe done di dirita, quelli di l'ambaciadore, e averete e vostre 'borse' e ancu di piu. Esteban SALDANA
Mi si pare chì pruvà à sviluppà a ricerca è pruvà à permette à ogni giovannu corsu chì vole studià di fà la, ùn hè micca male.
Per ciò chì tocca à a pulitica, mi si pare dinù chì, di i giovanni di a Paolina, ùn ci hè nimu nantu à e liste per e territuriale, dunque ùn mi pare micca puntellatu è ghjustu di dì chè i nostri militanti si ghjovanu da a pulitica in cerca di u putere o altri affari. In quant'à ciò chì tocca à u nostru 'bigliettinu' per quelle territuriale, ùn dipende micca di u dibattitu. I nostri militanti faranu a so scelta pulitica, ci sò duie liste naziunaliste è tuttu ugnunu hè liberu di sceglie per quale hà da vutà. U nostru votu ùn dipende micca da e risposte, circhemu ghjustu à mette l'eletti davanti à e so respunsabilità per ch'elli fessinu ciò ch'ellu ci vole à fà, senza ghjuvassi da i mettudi tradiziunali clanisti è clientelista. Mi si pare dinù chì, quand'ellu ci vole à battesi per l'Università è i so studienti simu quì, in nome di a Paolina postu ch'è no simu ripresentanti studientini. Per u restu, quand'ellu ci hè u prublema puliticu maiò ci pudemu batte, ma micca nantu à ogni sughjettu postu chì a nostra funzione prima hè di difende l'Università è i so studienti, è ùn pudemu micca esse in ogni locu o allora ùn femu più nunda à l'Università. Què ghjè u rolu d'associi o di partiti pulitichi, micca u nostru postu ch'è no femu assai assai affari à l'Università per i studienti corsi. Infine, s'è no vulemu sviluppà a ricerca è permette à una parte di a giuventù di studià, ciò ch'è no femu luni hè a sola manera ch'è n'avemu. U scopu hè chì ogni partitu puliticu chì si prisenta mettissi ciò ch'è no dumandemu in u so prugramma, cusì ci permetteria di riagisce dopu l'elezzione sè e prumesse ùn sò micca rispettate. È ci scusarete, ma a sola manera d'uttene què hè di fà cum'è no circhemu à fà, sò dui anni ch'è no ci battimu per quessa è hè cusì in Corsica a sapete. Ùn s'uttenenu avanzate pulitiche à prò di u populu corsu chè in tempu d'elezzione, è l'avvene di a nostra giuventù, u so accessu à l'Università hè per noi di primura, è ci ghjuvemu di u sistema per pruvà à uttene ciò chì ghjè impurtante per a Corsica postu chì, sè i giovanni corsi ùn ponu più studià, cumu vulete un sviluppu ecunomicu è suciale di a Corsica? O allora sì à l'usu mundialista, vale à dì senza corsi è cù e sole regule di prufittu è di benefiziu!!! Quì hè ghjustu per Francescu Carlotti, ùn cercu nè putere nè soldi, allora per piacè fà la finita postu chì eiu ùn mi permettu micca di ghjudicà ti è di bistemià ti, sopratuttu ch'e ùn ti cunnoscu micca. Dunque per piacè, piantà ti di parlà senza sapè, generalizà i cumportamenti di certe persone à tutti quelli chì si battenu à u so livellu à prò di i corsi è di a Corsica, ùn ghjova à nunda fora di passà u so tempu à criticà cuntendu fole, è eiu, ne poi dì ciò ch'è tù voli, ùn faciu micca parte di e persone chì cercanu i soldi è u putere. sbanditu
- empiite l'anfiteatru cù studienti, mustrate a determinazione, a rispunsabilità è avanzate. Nanz'à voi l'altri l'anu fatta, sia per strappà un'università in Corti, sia per fassila valè. Ricurdatevi l'occuupazione di u ritturatu in quell'epica.
Quand'ellu si pensa à l'evenimenti tragichi di e simane scorse, aspettemu una reazzione di i giovani, una cuscentisazione è una mubbilisazione. Invece quì si chjama à a riscossa nanzu d'urganizà a forza di i studienti, si parla di 100 euros quandu chì 30.000 persone sò in l'addisperu. Peghju, si parla, in listessu cumunicatu di'elezzione di feraghju. Eiu ùn ci vecu micca gattivera ne stralappiisimu; ghjustu un sbagliu ... 'une erreur de jeunesse' Lotta ghjuventu
U ci'ole micca a piglia a mosca cusi o ghjuventu ,ch'elli chi si sprimenu qui so assai dispettosi.
So ch'ellu si ritene hé chi i ghjovani naziunalisti scrivenu bé u corsu , é ch'elli provanu a fa qualcosa faccia a una dumanda , una realita chi a tocca. In ognu paese di u mondu si passa cusi,dumanda a l'eletti di fa capu a sta realita chi tocca a vita studientina, u ci é nunda di straordinariu ,stu ghjovanu u dumanda micca soli per ellu ,u ci'ole micca a mischia tuttu. D'appressu a Francescu u populu ghjudicara e purtera a so sanzione di marzu?? U populu u ghjudicara micca ,a da fa cum'ellu a sempre fattu a da vuta pé Giacobbi ,Rocca Serra,o Zuccarelli ,a prova si n'hé so sempre qui. Allora futimu a MERDA........... francescu carlotti
Esteban mi pare che tu si a pena pretensiunutu,u mio messaghju un s'adirissava mica a Esteban Saldanna, almenu che tu si u raprisententu di Ghjuventu Paolina, vuglia di u mio pare e cuntrasta, cume tutti l'altri, nantu issu foru, chi sin'a oghje era liberu.
Un aghju citatu ne nome ne casate, aghju dettu u mio avisu nant'u debatitu cu tutt e liste pulitichi, ch'un hanu mica a so piazza in u spazziu di a Cultura Corsa. .Ghje u mio diritu, e un hè ne un Esteban o un altru chi m'impediscera di scrive cume la mi pare. Beatu a te se tu pensi che per trattà di l'universita di corsica ci si vole a passa per e regule messe in piazza per u putere culunialistu, ma da per me fatte un sbagliu maio,cascate cume assai corsi inde a trappula di l'elezzione franco francese. I nostri figlioli puderanu studià e amparà quandu a Corsica sara spicata di u statu francese, e oghje a lotta e quessa e mica di dumandà sempre piu soldi a quelli chi ci mentenenu inde a sottumisione. Tutti quelli chi hanu mandatu u muvimentu naziunale a caternu, 30 anni fà , avianu u stessu discorsu, saria ora di cambia di stategia. Avale scrive cio che la ti pare cume la ti pare ma lascia a mio casata da cantu,hè una casata corsa di un vecchju ceppu. penta
anch'eiu so militentu di a ghjuventù paolina,
In stu foru faceraghju micca un discorsu perchè so digià stancu di leghje parechje diclarazione... inc'u stu dibattu maiò, vulemu fà qualcosa per aiuta i studienti corsi di a nostra università tutti quelli ch'anu micca i soldi per cuntinuà i studi per esempiu... A traversu stu dibattu luttemu e dinunziamu a precarità d'una maiò parte di giovanotti in Corti. Ghjè micca qualcosa di bè per voi ??????? allora un capiscu piu nunda... Mà ind'è ste situazione, ci hè sempre qualcuni chi facenu i criticoni cumè tè francescu carlotti, o sbanditu mà vi aspettemu dumane à l'università per sparte e vostre pruposizione... À bona sera. Strada diritta è core in fronte. u puzzo
o ghjuventu paolina lasciate core un vale a pena a discore cusi
o francescu c......... cosa aspetta per fa a guerra tu chi si tamantu curasgiosu passi u to tempu qui a prova di vede santu antone indè u stagnone inno ? mi dispiace ma luni ci he una riunione di corsica libera in bastia a u teatru... a demucrazia participativa passa dinu per u dibattu e a cunfruntazione di l'idee ancu puru se no simu micca d'accunsentu a tempu chi certi ciarbelloni burghesi si battenu per una piazza di leader sopra a lista di i pulendoni clanisti di simeoni piu pronti a basgia u clanistu giacobbi che fa una piazza a i verdi corsi o d'altri un manca piu che alanu orsoni et gilbert casanova cu simeoni e l'affaristi dinu voila que l'on a ressucité les momies de l' upc avec de jeunes loups arrivistes dont leur seul objectif est leur quete personnelle du bonheur et des affaires sur le dos des corses et de la corse avec comme leimotive propre aux arrivistes: si c'est pas nous ce sont les autres qui prendront les places et l'argent una dumanda : cume si face ch'elli ci so 3 sindicati per solamente 3000 studienti ? ci vole a pianta ste francisume di 3 sindicati quandu i naziunalisti eranu a paghjola a fine di l'anni 90 per certi scimizie di i capizonni e ciarbelloni sumerini di tandu bisogna ava di circa un nuvellu soffiu nentru u scopu di a rivendicazione sapienta cume si face chi i studienti un anu micca dumandatu a travaglia sopra a u padduc ? a 800 000 € u padduc i studienti avariani piu di 100 euro per ogni studienti per quelli chi volenu participa a l'opera cullettiva... he qui a vera rivendicazione sindicale e no a rivendicazione sdendicate di 100 euro arrestate di brama core in fronte e strada dritta site malgratu voi u produttu di l alienazione quandu si vede chi i studienti un anu piu idee ma discorsi di stagnone u naziunalisimu ( a corsica) di e tripe e di u core si ne va a quaternu un ci he piu che stampaghjoli di cummunicati a l usu baltazar oghje si dumanda 100 euro cume alienati a u sistemu e dumane perche micca piu di pulastre e fritelle per a cena mi pare chi st universita he diventata una vera 'maternelle' melchior
o puzzo
chì vole dì 'à l'usu baltazar'? Gaspard
Dio vi ne liberi ,site esciutu di capu o qué?,
Fate cum'é i vostri antenati chi si tazzanu cum'é cani pé u pezza di putere,pocu esempiu ch'elli so ,cé da dumandassi in ché paese simu cascati. A luntanassi d'elli serebbi u salutu pé a ghjuventu. Esteban SALDANA
Mettite tuttu à buleghju senza chì l'afffari ùn avessinu nunda à chì vede trà di elli.
Ùn vi capiscu micca, à bona sera. |
strada diritta è resistenza |
|
SVILUPPU,ECUNUMIA,AMBIENTE...